Voting

PRS 2011

PRS 2011

Thursday, July 14, 2011

Koleksi Gambar Penerima Anugerah Pelajar Budiman bulan Februari hingga Mei

   Anugerah pelajar budiman telah pun sampai ke pencalonan bulan Julai...anugerah yang diilhamkan oleh tuan pengetua, En. hasni b. Dolmat ini bertujuan untuk memberi penghargaan kepada para pelajar yang mempunyai sahsiah yang baik, disiplin yang baik dan juga hormat kepada guru...
   Pemilihan pelajar budiman ini adalah melalui borang pencalonan yang diisi oleh guru matapelajaran kelas.Pencalonan yang tertinggi dan juga lepas dari tapisan disiplin dan juga rekod disiplin asrama, maka pelajar yang bertuah tersebut akan dipilih. Seramai 3orang pelajar ting.4 dan 3orang pelajar ting.5 akan dipilih dan akan diraikan dalam Majlis Anugerah Pelajar Budiman setiap awal bulan.
   Unit Bimbingan & kaunseling diamanahkan untuk bertindak sebagai penyelaras program ini. Namun begitu Jawatankuasa adalah terdiri dari wakil guru akademik dan bengkel. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam program ini. 
   Walaupun Majlis Anugerah Pelajar Budiman seterusnya tanpa tuan pengetua, namun majlis ini akan diteruskan.Berikut adalah gambar pelajar budiman.


Pelajar Budiman Bulan Februari
Pelajar Budiman Bulan Mac

 Pelajar Budiman Bulan April

Pelajar Budiman Bulan Mei

Minta maaf gambar pelajar budiman bagi bulan Januari tidak jumpa pulak..:(...pelajar budiman bulan Julai akan di update akan datang...

No comments:

Post a Comment